„Барби“ одговори на прашањето вредно милијарда долари со убедливо „да“. Според официјалните проценки на Warner Bros. Ова го прави Гервиг првата жена режисер која направила филм вреден милијарда долари.
Како една половина од вирусниот феномен „Барбенхајмер“, не е шокантно што „Барби“ се претстави добро. И, стоејќи на свои нозе, неверојатниот успех на куклата воопшто не е неочекуван. „Јас сум во оваа игра 30 години и феноменот Барби и Барбенхајмер е без преседан колку што беше непредвидлив“, рече Пол Дергарабедјан, висок медиумски аналитичар во Comscore.
Според Дергарабедјан, само околу 50 филмови во историјата, достигнале милијарда долари.
Во интервју за Collider минатиот месец, Маргот Роби – која го продуцираше филмот покрај улогата на насловниот лик – сподели претчувство што го имаше на состанокот со студиото, кога филмот доби зелено светло. „Мислам дека им реков дека ќе заработат милијарда долари“, рече Роби.
„Барби“ беше дистрибуиран од Warner Bros., кој е во сопственост на матичната компанија на CNN, Warner Bros. Discovery.
Неговиот глобален успех беше поттикнат од продажбата на благајните на некои од најголемите светски филмски пазари, вклучувајќи ги Обединетото Кралство, Мексико и Австралија. Филмот е издавање број 1 на овие пазари секој викенд од неговото објавување, според сајтот за следење Box Office Mojo.
„Барби“ исто така се претстави добро во Кина, вториот по големина пазар во светот и оној што станува се поизолиран во текот на изминатите неколку години. Според експертите, франшизните филмови како „Трансформери“, „Брзи и бесни“ и филмовите за суперхерои на Марвел имаат тенденција да се претстават добро кај кинеската публика. Иако „Барби“ е сличен на „Трансформери“ по тоа што е заснован на постоечка играчка, тоа „не е играчка со која пораснале генерации Кинези, така што ви недостига меѓугенерациската привлечност што ја има филмот како „Барби“ во Обединетите нации. Држави“, рече Мајкл Бери, директор на Центарот за кинески студии на UCLA. Но, Бери, кој го истражува кинеското кино и поп-културата, вели дека Барби е сè уште икона ширум светот, давајќи му на филмот солидна отскочна даска за меѓународно признание.
„Децата во стотици земји… пораснаа со куклите, нејзините слики… (но) филмот го искористува тоа препознавање на името на многу разумен начин играјќи и со љубителите на Барби и со оние што мразат Барби“, рече тој.
„Барби“ стана сè, од лакмус тест за врска до славење на женственоста за луѓето кои можеби дојдоа за жешко-розови комбинации и останаа за егзистенцијалните прашања на филмот.