Рафинерите во Европа минатата недела зедоа зголемена количина на сурова нафта, пишува Оилпрајз, повикувајќи се на податоци до кои има дојдено Блумберг. Европските рафинерии минатата недела превземаа по 1,84 милиони барели на ден руска сурова нафта, што е трето зголемување на количината на набавките на руска сурова за рафинериите за три недели. Тековите на нафта од Русија во Европа, вклучително и во Турција, сега се највисоки што биле за скоро два месеци.
Зголемувањето главно потекнува од Русија Литаско СА – трговската рака на Лукоил – и Турција. Лукоил може да се пофали со три рафинерии во Европа – во Италија, Романија и Бугарија – и тие продолжуваат да ги засилуваат своите набавки на руска сурова нафта. И покрај тоа што остатокот од Европа можеби не го зголемува својот увоз на руска сурова нафта – намалувањето дефинитивно успорува, открива анализата на Блумберг.
ЕУ се согласи да ембарго 90% од целиот нејзин увоз на нафта од Русија до крајот на годината – при што Европската унија проба да ја погоди Русија каде што најмногу боли – преку намалување на приходите од нафтата – и тоа прогласувајќи забрана за издавање на осигурување на каргата руска нафта која се превезува со танкери. Според забраната, на која се приклучи и Велика Британија, на операторите на ЕУ нема да им биде дозволено да го осигураат или финансираат морскиот превоз на руската сурова нафта во други земји.
Ова, според аналитичарите треба да ја уништи можноста на Русија да извезува сурова нафта насекаде во светот, според аналитичарите. Сепак, Русија рече дека ќе обезбеди државни гаранции врз основ на трговските договори на Русија со други земји, изолирајќи се од каква било забрана што ЕУ и Велика Британија би можеле да ги изготват. Сепак, повеќето пристаништа во светот не дозволуваат танкерите да се приклучат, освен ако не носат осигурување со полно покритие.
Русија продолжува да испорачува големи количини на руска сурова суровина и во Кина и Индија, со вкупно руски приходи од извозната должност што се зголемија за 6% само минатата недела.