Многумина очекуваа Федералната трговска комисија на САД да го блокира купувањето на МГМ од Амазон, но како изненадувачки потег, тие избраа да не го сторат тоа. Директорката на ФТК, Лина Кан, изјави дека не е задоволна од тоа колку големи станале некои од овие технолошки компании како Амазон, и всушност издаде писмо до Амазон дека ФТК ќе продолжи да го истражува купувањето на MGM. Уште додека била студент на Правниот факултет Јеил , Кан истражувала зошто американскиот антимонополски закон не успеал да го ограничи Amazon.com, се вели во сторијата на американскиот магазин Форбс за потегот на Амазон.
Студиото има некои одлични филмски и ТВ наслови во својата библиотека, вклучувајќи ги „Хобит“, франшизата за Џејмс Бонд и „Приказна на слугинката“. Сепак, поради тоа што е помал во споредба со другите дистрибутери на филмови помали беа шансите ФТК да го блокира неговото купување.
Ова беше одлична вест за поранешните инвеститори во компанијата, кои беа заглавени со неликвидни акции вредни многу под она што Амазон беше подготвен да плати за тоа. Во 18,5 милијарди долари беа вклучени студиото, повеќе од четири илјади наслови на филмови и 17 илјади ТВ епизоди. Управувањето со студиото ќе потпадне под Мајк Хопкинс, СВП на Парајм Видио (Prime Video) и Амазон Студиос (Amazon Studios).
Амазон плати премија од 60% над пазарната вредност од 5,5 милијарди долари на студиото кога беше на блок во декември 2021 година. Епл, Амазон, Нетфликс и ЕнБиСиЈуниверзал, наводно, во тоа време проценувале дали би се нафатиле со купување на МГМ во тоа време и си заминале. Амазон беше подготвен да плати многу повисока цена. Иако се очекуваше антимонополски преглед, за филмските студија ова обично доаѓа преку Министерството за правда на САД.
Сепак, ФТК побара да го направи прегледот бидејќи веќе вршеше двегодишна истрага за гигантот за е-трговија. Повеќето филмови не заработуваат пари и студијата мора внимателно да ги структурираат договорите за да ги поседуваат поголемиот дел од предностите на франшизата филмови (МГМ, за жал, има партнер во својата најпопуларна франшиза филмовите за Џејмс Бонд, семејството на Алберт Броколи, кое го има последниот збор за одлуките за дистрибуција и маркетинг и добива 50% од профитот).
Оваа зделка е обратна од она како повеќето филмски зделки функционираат, при што повеќето студиа преземаат партнери кои го имаат најголемиот дел од ризикот за филмот, а студиото зема големи трошоци од врвот. Моделот со Амазон најверојатно ќе биде многу поинаков, со продуцирани филмови кои се јасно насочени кон нивните клиенти на Амазон Прајм. Насловите на старите библиотеки кои се лиценцирани за ТВ станици ширум светот веројатно нема да бидат обновени и ќе станат ексклузивни на Прајм Видио (Prime Video). Не е јасно дали Епикс (Epix), премиум ТВ каналот во сопственост на МГМ ќе остане во етерот по спојувањето.
Историски гледано, вреднувањето на филмската библиотека е многу комплицирано и досадно. Насловите се сортираат во групи, A, B, C, D и потоа проценителот треба да открие каде е филмот во продажниот циклус на секоја територија, за секој прозорец (Платена ТВ, Бесплатна ТВ, итн.). Ова одзема многу време.
Се собираат просечни продажни цени за нови наслови, а потоа се анализира историјата на продажба за да се одреди дефлатор врз основа на она што го добива секој наслов при обновувањето наспроти неговата продажба во претходниот циклус. Трошоците како продажни такси, G&A и учеството во добивката и остатоците се одземаат, а збирот на паричните текови се дисконтира назад до сегашната вредност, а потоа се додава резидуалната вредност.
Меѓутоа, во случајот со трансакцијата МГМ, овој тип на методологија е исфрлен од прозорецот. Убавината е во очите на гледачот, а Амазон јасно мисли дека може да извадат повеќе вредност од библиотеката отколку само да ги продаваат насловите преку традиционалните продажни канали.