Оваа година Volkswagen се подготвува да прослави 50 години од Polo. Од своето деби во 1975 година, Polo е конкурентна опција во сегментот на мали автомобили, комбинирајќи ја достапноста, стилот и технологијата. Тоа е мал автомобил кој имаше значително влијание: во текот на пет децении, Volkswagen префрли 20 милиони единици во шест генерации.
Кога Volkswagen Polo првпат излезе од производните линии во март 1975 година брзо го издлаби сопствениот идентитет. Позициониран како подостапен „брат“ на Golf, Polo донесе свежа енергија во сегментот на мали автомобили со својот компактен дизајн, практични карактеристики и економични перформанси.
Раниот успех на Polo беше поттикнат од неговата способност да ги задоволи потребите на широк опсег на возачи. Без разлика дали служи како прв автомобил за новите возачи, спортска опција за ентузијасти или доверливо семејно возило, Polo испорача разновидност по пристапна цена.
Уште од самиот почеток, Polo се истакна по својата способност да ја демократизира напредната технологија. Првата генерација на Polo беше позната по својот лесен дизајн и ефикасни мотори, додека подоцнежните модели воведоа мноштво иновации кои поставуваат нови стандарди во сегментот на мали автомобили. На пример, втората генерација (1981) додаде повеќе простор, удобност и модернизирани мотори, а пак третата генерација (1994) стана една од првите во својата класа со воздушни перничиња – голем чекор напред за безбедноста.
Polo, исто така, имаше некои импресивни перформанси. Polo Coupé GT G40 од 1987 година дебитираше со компресор од типот на лизгање, давајќи импресивна моќ во мало пакување. Во 1998 година, Polo GTI им го донесе легендарното искуство со хот хеч на ентузијастите на компактните автомобили. Во меѓувреме, Polo R WRC доминираше во мотоспортот, со што Фолксваген заработи четири последователни титули на Светскиот шампионат во рели од 2013 до 2016 година.
Следните генерации на Polo се надоврзаа на успехот на неговите претходници, истовремено обезбедувајќи го да остане релевантен за својата целна публика. Штета што никогаш не го добивме најновото Поло, но имаше солидно резонирање зад тоа. Братот на голфот, и покрај тоа што значително пораснал со текот на годините, никогаш не бил предодреден за Америка. Едноставно кажано, никогаш немаше никаква деловна смисла за Volkswagen овде кога има посилен апетит за големи теренци и седани.
Volkswagen планира да ја започне златната годишнина на Polo на Саемот за класични автомобили во Бремен од 31 јануари до 2 февруари 2025 година. Ќе бидат прикажани раните модели на Polo, нудејќи им на фановите носталгичен поглед на историјата на автомобилот.