Откако пандемијата многу двојки во карантин минатата година, Денот на вљубените се враќа на голема врата во 2022 година. Оваа година американските љубовџии очекуваат да потрошат 44% повеќе од минатата година, а речиси 4 од 10 планираат посета на романтичен ресторан, според новото истражување на LendingTreeво кое се опфатени речиси 2.100 Американци.
Потрошувачите на Денот на вљубените очекуваат да издвојат просечно 208 долари оваа година, што е повеќе отколку што беше и во 2021 и во 2020 година. Дали можеби љубовта е во воздухот? Можеби, вели Мет Шулц, главен кредитен аналитичар во LendingTree. Но, поверојатно, тоа е затоа што инфлацијата генерално поскапи сè – плус, бидејќи оваа година е вакциниран Ден на вљубените, луѓето се чувствуваат поудобно да излегуваат надвор.
„Тие трошат на вечера, посета на театар и други типични идеи за Денот на вљубените што можеби ги избегнуваа во последните неколку години“, вели Шулц.
Што се однесува до тоа кој троши најмногу, тоа се парови кои се во врска една до две години. Свршените партнери исто така планираат да потрошат повеќе (322 долари) од оженетите (219 долари). „Луѓето имаат тенденција да трошат повеќе кога се во раните фази на врската“, вели Шулц. Со текот на времето, трошењето се намалува – но тоа не е нужно поради мрзеливост или земањето на партнерот здраво за готово, тој забележува: „Некои можеби стануваат малку попрактични, избирајќи да ги трошат своите пари на работи што им служат подобро како пар, како на пр. штедење за дом или одмор“.
Милениумците, генерацијата од 26 до 41 година предничат со планови за трошење за Валентајн помеѓу генерациите (294 долари), можеби затоа што таа возрасна група најверојатно е во раните фази на нова сериозна врска од другите демографски податоци. За споредба, припадниците на Генерација Зет, од 18 до 25 години во просек ќе потроши 164 $ за Денот на вљубените и а оние од Генерација Икс, од 42 до 56 години- 182 долара.
Други наоди вклучуваат дека мажите планираат да трошат значително повеќе во просек од жените (299 долари наспроти 123 долари). Плус, трошењето за Денот на вљубените се зголемува во зависност од тоа колку се повисоки приходите, при што оние кои заработуваат над 100.000 долари планираат да потрошат 413 долари во просек (за разлика од нив, оние со приходи помали од 35.000 долари планираат да потрошат само 98 долари).
Што се однесува до најпопуларните подароци за Денот на вљубените кои мажите планираат да ги дадат, првите три се цвеќиња (34%), чоколадо или бонбони (26%) и накит (26%). Женските подароци за нивните партнери најчесто вклучуваат посебен оброк (25%), нешто сентиментално (25%) и картичка (24%).
Долг за Денот на вљубените: Дали вреди?
Оваа година, 3 од 10 (30%) од Американците предвидуваат дека ќе мора да се потпрат на своите кредитни картички за да платат за подароци и излети за Денот на вљубените, што значи и плаќање камата за тоа трошење. Меѓу оние кои мислат дека ќе се задолжат, 43% планираат да го сокријат од својот значаен друг.
„Да се крие долгот од вашиот партнер е лоша идеја“, вели Шулц, додавајќи дека најверојатно ќе ве прогонува. „Колку сте поотворени и поискрени за вашите финансии, толку повеќе можете да работите заедно за да ги поправите“.
Сепак, 31% од сите испитаници признаваат дека во одредено време потрошиле повеќе отколку што можеле да си дозволат да импресионираат некого на Денот на вљубените. Оваа бројка скока на 4 од 10 меѓу милениумците, додека малку поголем процент од мажите го кажале тоа од жените (33% наспроти 28%).
Паровите се враќаат во рестораните овој Ден на вљубените
Со достапноста на вакцините за СОВИД-19, многу парови се враќаат на традиционалните прослави на Денот на вљубените – 37% од паровите планираат да излезат на специјална вечера, за разлика од 26% минатата година.
„Ова е одлична вест за рестораните, од кои многумина имаат очајна потреба од одлични вести“, вели Шулц. Пандемијата беше, и продолжува да биде, навистина тешка за ресторанската индустрија, така што целосно резервираната трпезарија за Денот на вљубените ќе обезбеди некои многу потребни приходи и надеж.
И додека 39% од паровите одлучија да го прескокнат Денот на вљубените во 2021 година за да заштедат пари, тој број падна на 31% оваа година.