Денес, бродовите со контејнери превезуваат повеќе од 90 проценти од целата стока во светот и стока во вредност од над 4 трилиони долари годишно. Но, потребно е да помине повеќе од еден месец додека тие производи дојдат од Пекинг до Њујорк. По копно, камионите преместуваат скоро 71 процент од товарот во Соединетите држави. Проблем е, има недостиг на возачи на камиони во САД.
Иднината на испорака изгледа многу беспилотна. Сè што има високи нивоа на прилагодување, сè што е непредвидливо, тоа треба да се направи преку воздух. Многу стартапи веруваат дека одговорот е автономни летачки товарни дронови кои можат да носат тешки товари и да летаат на големи растојанија. Низ целиот свет, милиони луѓе веќе имаат корист од беспилотните летала. Глобалниот пазар на логистика и транспорт на дронови изнесуваше повеќе од 24 милиони долари во 2018 година, а тој број се очекува да порасне на 1,6 милијарди долари во 2027 година. Овие беспилотни летала би можеле да бидат нарушување што е потребно во глобалниот ланец на снабдување кој во голема мерка е непроменет од 1950-тите. Тешко е да се набават големи пратки на производи на големи растојанија. Затоа Малком Меклин го создаде контејнерот за испорака во 1956 г.
Но, сега, со програми како еднодневна испорака на Амазон, потрошувачите бараат производите да стигнат побрзо до нив. Тоа значи дека стандардните начини на испорака, бродовите и камионите, треба да бидат преиспитани. Постои навидум незаситна побарувачка за работи да биде донесена веднаш потрошувачите, и таа само расте.
Во Соединетите држави во 2016 година, 11,6 милијарди тони стока биле испорачани преку камион, 1.8 милијарди тони биле испорачани преку воз, 740 милиони тони биле испорачани преку карго брод и само 5 милиони тони биле испорачани преку авион. Но, користењето автономни летачки беспилотни летала за испорака на стока може да го надмине тој број. Авиокомпанијата е всушност начин на транспорт што драматично се зголеми. Сè уште е мал процент од сите превезувани товари, но ако се погледне процентуалната промена со текот на годините, воздушниот превоз расте многу побрзо.
Голема причина за тоа е растот на е-трговијата. Ако живеете во мало село и сакате да испраќате стока и да бидете дел од глобалната економија, честопати вашата товарна врска е по пат или пруга, и потребно е доста време за вашата стока да се пренесува низ целиот свет. Значи, кога ќе донесеме автономија и скала во авијацијата, секоја заедница може да биде поврзана со остатокот од светот преку воздушна пловидба. И тоа значи огромен потенцијал за економски раст во заедниците низ целиот свет. Главниот предизвик е волуменот.
Едноставно не можете да кревате поголема тежина во воздухот колку што можете со авиони преку морето, особено ако се обидувате да користите возила на батерија како многу од помалите беспилотни летала што ги гледаме денес. Тековната технологија на батерии е неверојатно тешка. Ако изградите електрично возило, имате фракција од 85 проценти на батериите. Значи, можете да носите 15% од остатокот од тежината во носивост, што навистина нема смисла за испорака на товар. Бродовите се поевтини. Возовите се попрактични. Компании како iWheel веќе започнаа да вршат испораки на места како Бахамите, особено подрачја за испорака поради големите растојанија меѓу островите. Целта на компанијата е да ги ублажи скапите испораки, бидејќи времето е пари.
Prime Air, системот за испорака на беспилотни летала на Amazon, беше започнат во 2013 година и сè уште не ја искористи програмата, иако Amazon неодамна објави дека ќе лансира беспилотни летала за неколку месеци. Ние градиме целосно електрични беспилотни летала што можат да летаат до 15 милји и да испорачуваат пакети под пет килограми на клиентите за помалку од 30 минути. Па, најголемата работа што верувам дека го погодува развојот на беспилотната индустрија е регулацијата. Регулативите создадоа предизвик за овие беспилотни летала. Конкуренцијата за воздушниот простор станува се повеќе загреана додека дроновите од сите димензии излегуваат на воздух. Постојат неколку ограничувања од страна на ФАА кои ја ограничија употребата на беспилотни летала за испорака до домовите за потрошувачи и, тоа е нешто што треба да се надмине.