ПОВЕЌЕ

    Зум ќе плати 85 милиони долари поради нарушување на приватноста и „Зумбомбинг“ на состаноците

    Време зa читање: 3 минути

    Компанијата Zoom Video Communications Inc (ZM.O) се согласила да плати 85 милиони американски долари и да ги зајакне своите безбедносни практики.

    Зум ќе плати 65 милиони долари за да се реши спорот со кој се тврди дека ги прекршила правата на приватност на корисниците со споделување лични податоци со Фејсбук, Гугл и Линкдин и дозволувајќи им на хакерите да ги попречуваат состаноците преку Зум, во пракса наречено Zoombombing.

    Прелиминарната спогодба поднесена во саботата попладне бара одобрување од американскиот окружен судија Луси Кох во Сан Хозе, Калифорнија.

    Претплатниците во предложената пријава ќе имаат право на поврат на средства од 15% за нивните основни претплати или 25 американски долари, кое било поголемо, додека другите би можеле да добијат до 15 долари.

    Зум се согласи на безбедносни мерки, вклучително и предупредување на корисниците кога домаќините на состанокот или други учесници користат апликации од трети страни на состаноците, и да им обезбеди специјализирана обука на вработените за приватност и ракување со податоци.

    Компанијата со седиште во Сан Хозе негира дека направила грешка при договорот.

    Во објавата вчера, Зум соопшти: „Приватноста и безбедноста на нашите корисници се врвни приоритети за Зум и ние сериозно ја сфаќаме довербата што нашите корисници ја имаат во нас“.

    Саботното порамнување дојде откако Кох на 11 март им дозволи на тужителите да следат некои побарувања базирани на договорот.

    Иако Zoom собра околу 1,3 милијарди американски долари од претплати на состаноците на Zoom, адвокатите на тужителите го нарекоа порамнувањето од 85 милиони долари разумно со оглед на судските ризици. Тие имаат намера да бараат до 21,25 милиони долари за правните трошоци.

    Зум е место каде што надворешните луѓе влертуваат во состаноци на „Зум“ и прикажуваат порнографија, користат расистички јазик или објавуваат друга вознемирувачка содржина.

    Кох рече дека „Зум“ е „претежно“ имун на зумирање зомби, според Член 230 од федералниот закон на САД за пристојност на комуникациите, кој ги штити онлајн платформите од одговорност за содржината на корисниците.

    Базата на клиенти на Zoom се зголемила шест пати откако пандемијата COVID-19 принуди повеќе луѓе да работат од дома.

    Компанијата имала 497,000 клиенти со повеќе од 10 вработени во април 2021 година, наспроти 81,900 во јануари 2020 година. Се вели дека растот на корисниците може да забави или да се намали, бидејќи се` повеќе луѓе добиваат вакцини и се враќаат на работа или на училиште.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично