ПОВЕЌЕ

    ВО БРИТАНИЈА TOYOTA РАБОТИ НА ВЕРЗИЈА НА HILUX со водородни ќелии, еве до каде е проектот

    Време зa читање: 4 минути

    Проектот за реализација на пик-ап на водородни горивни ќелии Toyota Hilux влезе во својата последна фаза. Од претставувањето на првиот прототип на возилото во септември 2023 година, Тојота и нејзините партнери од конзорциумот, поддржани од финансирањето на Владата на Обединетото Кралство, достигнаа фаза на интензивна евалуација и демонстрација.

    Најновата знаменитост во овој заеднички развоен проект дополнително го демонстрира широкиот опсег на стратегијата на Toyota со повеќе патеки кон јаглеродна неутралност, применувајќи различни решенија за погонски склоп – хибриден електричен, plug-in хибриден електричен, електричен акумулатор, електрични ќелии за гориво и е-горива. различни потреби на корисниците и локална инфраструктура.

    Вкупно 10 прототипови на Hilux со горивни ќелии до сега се изградени во фабриката на Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) во Дерби, Англија. Пет возила се подложени на теренско тестирање за да се процени безбедноста, перформансите, функционалноста и издржливоста, генерирање податоци за тест возење во реални ситуации.

    Уште пет единици се ангажирани во демонстрации на клиенти и медиуми, вклучително и на претстојните Олимписки и Параолимписки игри во Париз 2024 година.

    Компанијата смета дека, заедно со 30-годишното истражување и развој на Toyota за водородни горивни ќелии, знаењето кое ќе произлезе од проектот Hilux ќе придонесе за следната генерација на технологија за горивни ќелии, која ќе понуди подолг животен циклус, зголемен опсег на возење за возилата и значително намалени трошоци.

    Тојота очекува Европа да биде еден од најголемите пазари на водородни горивни ќелии до 2030 година, со постојан раст на апликациите за мобилност и производство на енергија. Како резултат на тоа, во декември 2023 година Toyota Motor Europe (TME) ја објави Hydrogen Factory Europe, претставувајќи го координираниот пристап на Toyota кон комерцијализацијата на оваа технологија, од развој и производство до продажба и постпродажба.

    Проектот за прототип на горивни ќелии Хилукс е важен за понатамошен развој на водородната технологија и стимулирање на пошироко ширење на водородните екосистеми и инфраструктура низ Европа, рече Тојота.

    КОИ СЕ КАРАКТЕРИСТИКИТЕ НА ВОДОРОДНИОТ HILUX?

    Од своето првично лансирање во 1968 година, Хилукс ја докажа својата непобедливост одново и одново, откако го освои Северниот Пол, исландските вулкани и континентот на Антарктикот, а исто така постигна три победи на релито Дакар. Горивните ќелии Hilux ја задржуваат таа бескомпромисна ДНК додека гледаат на иднината со нула јаглерод.

    Однадвор, горивните ќелии Hilux ги задржуваат истите димензии и грубиот изглед како и најновиот Hilux. Во формат со дополнителна кабина, тој е долг 5325 mm, широк 1855 mm и висок 1810 mm, но под површината, технологијата на горивни ќелии на Тојота го означува како првенец.

    Моќта се испорачува со помош на основни елементи од Toyota Mirai – технологија која го докажа својот квалитет во речиси една деценија комерцијално производство откако Toyota го претстави масовно произведениот седан со водородни горивни ќелии во 2015 година.

    Горивните ќелии Hilux имаат очекуван опсег на возење до 600 km – подалеку отколку што може да се постигне со електричен систем со батерии. Во меѓувреме, поради малата тежина на водородот, може да се постигне поголема носивост и способност за влечење во споредба со другите алтернативи со нулта емисија.

    Водородот се складира во три резервоари за гориво под висок притисок, од кои секој содржи 2,6 kg за вкупен капацитет на системот од 7,8 kg. Резервоарите се монтирани во рамките на шасијата на рамката на скалилата.

    Пакетот на горивни ќелии со полимер електролит содржи 330 ќелии и е поставен над предната оска. Горивните ќелии Hilux се погон на задните тркала преку е-мотор на задната оска кој испорачува 134 kW (182 DIN КС) максимална моќност и 300 N·m максимален вртежен момент.

    Литиум-јонска хибридна батерија, која ја складира електричната енергија произведена на одборот од горивната ќелија, е поставена на задниот товарен простор, над резервоарите за водород. Ова го избегнува губењето на просторот во кабината.

    Започнувајќи со физибилити студија на почетокот на 2022 година за да се демонстрираат предностите на водородот преку репрезентативен прототип на возило, проектот за прототип на водородни горивни ќелии Hilux напредуваше со темпо кон својата завршна фаза.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично