Tesla во петокот ги намали цените на автомобилите во Кина по втор пат за помалку од три месеци, поттикнувајќи ценовна војна во услови на затемнување на изгледите за побарувачка на најголемиот светски автомобилски пазар. Вториот круг на намалувања на цените се однесува на Model 3 и Y, истовремено претставувајќи ги своите полуксузни возила – седанот Model S и Model X за подобро да се одржи на премиум крајот на најголемиот светски пазар на електрични возила.
Почетната цена за неговото локално произведено спортско возило Model Y е намалена на рекордно ниско ниво од 259.900 јуани (37.875 долари) од 288.900 јуани, според кинеската веб-страница на компанијата. Таа верзија со стандарден опсег, со погон на задните тркала чини 43% помалку од најосновниот Model Y достапен во САД, кој има подолг опсег и е со погон на сите тркала. Намалувањето на цената во петокот го намалува моделот 3 на 229.900 јуани од 265.900 јуани, околу 30% поевтино отколку во САД.
„Прилагодувањата на цената на Тесла се поддржани од безброј инженерски иновации“, објави Грејс Тао, потпретседателката на Тесла задолжена за надворешни комуникации во Кина, на нејзиниот профил на социјалните мрежи во Веибо во петокот. „(Тие) одговараат на повикот на владата да го промовира економскиот развој и да ја поттикне потрошувачката.“ Тесла ги намали цените на автомобилите во Кина по втор пат за помалку од три месеци во петокот, поттикнувајќи ценовна војна во услови на затемнети изгледи за побарувачката во најголемиот автомобилски пазар во светот.
Tesla, исто така, ги намали цените на своите најпродавани електрични возила Model Y и Model 3 во Јапонија, Јужна Кореја и Австралија.
Координираните намалувања на цените беа дел од напорите да се помогне да се поттикне побарувачката за производството на Tesla во нејзината фабрика во Шангај, единствениот најголем производствен центар на компанијата, според лице со директно познавање на планот. Тоа беше и првиот голем потег на производителот на електрични возила откако Tesla го назначи својот главен извршен директор за Кина и Азија, Том Жу, кој е со седиште во Шангај, да го надгледува глобалното производство и испораки.