ПОВЕЌЕ

    СЕКОЈ ТРЕТ АВТОМОБИЛ ЌЕ БИДЕ КИНЕСКИ: До 2030 Кина ќе доминира на глобалниот пазар на автомобили

    Време зa читање: 6 минути

    Кинеските производители го зголемуваат својот удел на светскиот пазар на нови автомобили на 33 проценти, што ги става традиционалните производители на автомобили во многу неповолна ситуација во следните неколку години, вели Глобалниот автомобилски преглед за 2024 година. Финансиската болка за оние компании кои се навикнати да бидат вечни лидери на пазарот ќе биде значителна, сугерира извештајот.

    До 2030 година, кинеските брендови ќе бидат доминантна сила ширум светот, продавајќи 9 милиони единици надвор од Кина, за 33% глобален удел. Растот ќе се заснова на предностите во трошоците, локализираните производствени стратегии на други пазари освен Кина и возилата со високо технолошки можности кои ги исполнуваат преференциите на потрошувачите кои се развиваат за дизајн и свежина, се вели во извештајот.

    Извештајот за 2024 година е повик за будење за автомобилската индустрија бидејќи ги предупредува водечките производители на автомобили на денешницата дека мора итно да го преосмислат својот стандарден модел на автомобилска работа бидејќи брзото пренасочување моќта кон Кина ќе ја наруши глобалната индустрија. Како што се забрзуваат неколку трансформативни сили, производителите на автомобили мора да бидат подготвени да го променат својот пристап кон сè – од начинот на кој возилото е конструирано до начинот на кој приходите се собираат во текот на животниот век на тоа возило.

    Глобалниот автомобилски изглед за 2024 година открива дека кинеските производители на автомобили сè повеќе ги поставуваат стандардите за индустријата која досега историски ја управувале Западот, Јапонија и Јужна Кореја.

    „Глобалната автомобилска индустрија беше обликувана од неколку точки на превртување во текот на изминатиот половина век, вклучително и појавата на јапонските производствени техники во 1970-тите, потоа подемот на Корејците и неодамнешното нарушување предизвикано од Тесла“, вели Марк Вејкфилд , глобален ко-лидер на автомобилската и индустриската практика во AlixPartners, организација која стои зад годишните извештаи. „Кина е новиот лидер на индустријата – способна да создаде возила што мора да се поседуваат кои се побрзи на пазарот, поевтини за купување, напредни во технологијата и дизајнот и поефикасни за изградба. За традиционалните производители, одржувањето чекор со најсилните брендови во Кина ќе бара повеќе од корекција на курсот.

    Вејкфилд ги повика компаниите да избегнуваат потценување на обемот на промени што ќе ги доживее автомобилската индустрија во втората половина на оваа деценија. До 2030 година, новите енергетски возила, што во Кина значи електрични и хибридни автомобили и камиони со батерии, ќе претставуваат речиси половина од глобалната продажба на возила, се вели во извештајот на Outlook. Домашните марки на Кина ќе поседуваат една третина од меѓународниот пазар, а добавувачите на автомобили, кои моментално имаат слаби перформанси на производителите на ОЕМ на глобално ниво според профитните маржи, би можеле да добијат потпора во услови на ценовна војна и зголемена побарувачка за понапредни електрични и софтверски карактеристики во возилата утре.

    Основните градежни блокови на автомобилите, исто така, ќе се трансформираат, со големи последици во САД, открива анализата. Флотата на автомобили во САД денес се состои првенствено од постари возила дизајнирани со користење на хардверски инженеринг. Затоа тие не можат вистински да работат како паметен телефон што може да се ажурира преку воздух. До 2032 година, 24% од продажбите во САД ќе бидат многу технолошки пософистицирани. Тоа за возврат ќе ја отвори вратата за производителите да можат да остварат околу 650 долари годишен приход по возило, што ќе претставува значителен дел од сите достапни текови на приходи, според извештајот на AlixPartners за 2024 година.

    „На производителите на автомобили кои очекуваат да продолжат да работат според вообичаените принципи, им претстојат повеќе од само грубо будење. Тие се упатени кон застареност“, предупреди Ендрју Бергбаум, глобален ко-лидер на автомобилската и индустриската практика во AlixPartners. „Револуцијата што се случува во глобалната автомобилска индустрија е поттикната од неверојатното и некогаш незамисливо созревање на кинеските производители на автомобили кои прават многу работи поинаку.

    „Кинеските брендови им даваат поголема вредност на карактеристиките што клиентите можат да ги искусат, како што се дизајнот и технологијата во кабината; тие се безмилосно фокусирани на одржување на нивната предност во трошоците дури и кога градат фабрики во странство; и тие изградија значително водство во новите технологии NEV – вклучувајќи го и производството на батерии. Тие способности ја пленија Кина и на крајот ќе го дефинираат глобалниот пазар“.

    КИНЕЗИТЕ ЈА ОСВОЈУВААТ АМЕРИКА

    Според CNBC, Automotive Outlook за 2024 година предвидува дека кинеските производители на автомобили ќе постигнат пазарен удел од 3% во Северна Америка, најмногу во Мексико, каде што се очекува едно од пет возила да бидат кинески брендови до 2030 година. Во повеќето други големи региони во светот, вели AlixPartners уделот на кинеските производители на автомобили се очекува да расте експоненцијално. Тие области вклучуваат Централна и Јужна Америка, Југоисточна Азија, Блискиот Исток и Африка.

    Се очекува кинеските брендови во Кина да пораснат од 59% на 72% во пазарниот удел. Наследените производители на автомобили како Џенерал Моторс изгубија значителен терен во Кина во последниве години поради брзиот пораст на домашните брендови како што се BYD, Geely, NIO и Xpeng.

    Во Европа, каде кинеските производители на автомобили брзо пораснаа во последниве години, пазарниот удел на кинеските автомобилски марки се очекува да се удвои од 6% на 12% до 2030 година, според извештајот за 2024 година. Форбс додава дека извештајот за 2024 година покажува дека кинеските брендови имаат 35% предност во трошоците и имаат флексибилност во Европа и другите региони да ги намалат цените за да ги надоместат тарифите. Брендовите имаат пониски трошоци за работна сила и висока вертикална интеграција „од суровини до добавувачи на компоненти до финално склопување до продажба на други производители на автомобили“.

    Меѓу наодите во извештајот на AlixPartners за 2024 година е дека кинеските производители на ЕВ ја искинале книгата поврзана со времето за развој на возилата, создавајќи нови производи за половина од времето – 20 месеци наспроти 40 месеци – главно со дизајнирање и тестирање за доволно исполнување на стандардите наспроти. прекумерно инженерство. Кинеските модели се 2 до 3 години посвежи од не-кинеските марки, во просек само 1,6 години на пазарот. Дополнително измазнување на патот за извоз е брзото зголемување на капацитетот за превоз во странство, што ги поттикна кинеските производители на автомобили да обезбедат сопствен транспортен капацитет. Покрај тоа, кинеските компании користат пристап за продажба директно на потрошувачите, кој промовира унифицирано и транспарентно искуство на клиентите. Овие производители на автомобили користат повеќе канали за маркетинг и продажба, што резултира со поголем ангажман на потрошувачите.

    „Трендовите што ги проучувавме укажуваат на свет каде што [возилата со нова енергија] се сè подоминантни, кинеските брендови се повеќе преовладуваат, а традиционалните производители на автомобили, добавувачите, флотите, дилерите и другите се под сè поголем притисок да го пронајдат повторно“, рече Вејкфилд. „Иако долго време ги најавувавме доблестите да се биде попргав, пофлексибилен и прилагодлив, сега е време да им пристапиме на тие приоритети со поголемо чувство на итност и отвореност кон нови партнерства, принципи на работа и очекувања“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично