Извршниот директор на Nissan најави дека ќе ја намали сопствената плата за половина, бидејќи компанијата ќе започне со голем план за реструктуирање кој вклучува укинување на 9.000 работни места на глобално ниво. Овој потег доаѓа во време на турбулентна финансиска година за Nissan, поттикната од лошите продажни перформанси на клучните пазари како Кина и САД. Извршниот директор на Nissan, Макото Учида, доброволно предложи драстично намалување на платата за да ја покаже својата посветеност да ја врати компанијата назад кон профитабилноста.
Како дел од својот план за пресврт, Nissan има намера да ја намали својата работна сила за 9.000 вработени, што е еквивалентно на 6,7% од своите 133.580 вработени во светот. Кратењата на работните места ќе бидат дистрибуирани низ глобалните операции на Nissan, иако деталите за конкретни локации и временски распореди сè уште не се откриени. Учида изјави дека овие мерки се од суштинско значење за Nissan да постигне „здрав раст“ и „послаб, поотпорен“ бизнис модел.
Одлуката за намалување на работните места и намалување на производството се усогласува со напорите на Nissan да ги намали фиксните трошоци за 300 милијарди јени (над 1,9 милијарди долари) и варијабилните трошоци за 100 милијарди јени (649 милиони долари), додека има за цел да го одржи позитивниот готовински тек. Компанијата, исто така, планира да продаде до 10% од својот удел во Mitsubishi Motors, потенцијално собирајќи до 445 милиони долари, според Reuters .
Покрај кратењето на работните места, Nissan планира да ги прилагоди брзините на производната линија и шемите на смени во фабриките ширум светот. Хидејуки Сакамото, главен директор на Nissan во Monozukuri, истакна дека овие промени ќе помогнат да се насочи производството и да се задоволи намалената побарувачка на основните пазари на Nissan.
Борбата на Nissan на клучните пазари на Кина и САД
Недоволните перформанси на Nissan во Кина и САД беа значаен фактор во неговите неодамнешни финансиски предизвици. Кина, каде што продажбата на Nissan падна за 14,3% во првата половина од годината, продолжува да биде тежок пазар поради интензивната конкуренција од локалните производители како BYD. Во САД, Nissan се бореше со недостаток на опции за хибридни возила, пазарен сегмент каде конкурентите капитализираа од зголемената побарувачка за економични опции.
За време на прес-конференција, Учида призна дека Nissan погрешно ја проценил побарувачката за хибридни електрични возила (HEV) во САД.
„Не предвидувавме дека HEV ќе се засили толку брзо“, призна Учида, истакнувајќи дека Nissan сега се фокусира на исправање на овој надзор за подобро да ги усогласи своите понуди со преференциите на потрошувачите. Плановите на компанијата да воведе 30 нови модели, од кои половина ќе бидат електрични, до 2026 година ја одразуваат нејзината посветеност да одговори на овие барања на пазарот, како што објави Fox Business.
Намалување на прогнозата за профит од 70% и крај на прогнозата за нето добивка на Nissan
Според Ројтерс , Nissan, исто така, ја прилагоди својата финансиска перспектива за годината, намалувајќи ја својата прогноза за профит за 70% на 150 милијарди јени (околу 975 милиони долари). Ова е втора надолна ревизија оваа година бидејќи Nissan се бори со зголемените трошоци, вклучувајќи ги и оние поврзани со неговите производствени и продажни операции.
За да ја нагласи тежината на ситуацијата, Nissan ја укина прогнозата за нето добивка за остатокот од фискалната година. Оперативниот профит на компанијата за вториот квартал падна за неверојатни 85% на 31,9 милијарди јени, што е значително под очекувањата на аналитичарите. И покрај напорите да се контролираат трошоците, зголемените „монозукури“ трошоци – трошоците поврзани со производствениот процес – заедно со зголемените трошоци за продажба во САД, продолжија да ја притискаат цената на Nissan.
Намалување на прогнозата за профит од 70% и крај на прогнозата за нето добивка на Nissan
Според Ројтерс, Nissan, исто така, ја прилагоди својата финансиска перспектива за годината, намалувајќи ја својата прогноза за профит за 70% на 150 милијарди јени (околу 975 милиони долари). Ова е втора надолна ревизија оваа година бидејќи Nissan се бори со зголемените трошоци, вклучувајќи ги и оние поврзани со неговите производствени и продажни операции.