ПОВЕЌЕ

    Илон Маск: Со автопилотот на Тесла дури и ако спасите 90% од животите, 10% што нема ги спасите, ќе ве тужат

    Време зa читање: 4 минути

    Tesla работи на проблеми со својата технологија за самоуправување, која предизвика неколку несреќи од 2018 година. „Дури и ако спасите 90% од животите, 10% што нема ги спасите, ќе ве тужат“, изјави Маск за Time.

    Тесла можеби го отвора патот за автономни електрични возила во автомобилската индустрија, но тоа сепак доаѓа со критики за неуспесите на технологијата.

    Илон Маск, неодамна прогласен за личност на годината за 2021 година од страна на магазинот „Тајм“, седна на разговор со главниот уредник и извршен директор на „Тајм“, Едвард Фелсентал, за да разговара за неговата работа, вклучително и зголемената контрола над несреќите предизвикани од технологијата за самоуправување на компанијата.

    „Има нешто што некој ми рече на почетокот кога баравме автономија: дури и ако спасиш 90% од животите, 10% што не ги спасуваш ќе те тужат“, изјави Маск за Time, истакнувајќи дека има видно подобрување од месец во месец во способностите за самоуправување на Tesla.

    Тој продолжи: „Мислам дека тоа е една од оние работи каде што нема да бидете нужно наградени за животите што ги спасувате, но дефинитивно ќе бидете обвинети за животите што не ги спасувате“.

    Коментарите на Маск доаѓаат откако Тесла продолжува да се соочува со правни проблеми во врска со својата технологија за автономно возење, која е поврзана со 12 несреќи од 2018 година. Некои возачи на Тесла тужат поради фатални несреќи, додека други бараат правна постапка против компанијата за наводно погрешно прикажување и користење измами маркетинг за неговите услуги за автопилот и целосно самостојно возење.

    Во интервју оваа недела за „Фајненшл тајмс“ – кој исто така го избра Маск за личност на годината за 2021 година – Маск рече дека верува дека не ја заведе или ризикувал безбедноста на сопствениците на Тесла со технологијата за самоуправување.

    „Не мислам дека постои извршен директор на оваа планета што се грижи повеќе за безбедноста од мене“, изјави Маск за „Фајненшл тајмс“.

    Според Маск, тој енергично се залагал за развој на Autopilot, за кој рекол дека Time може да го направи возењето поефикасно и да спасува милиони животи годишно. Кога е активирана, технологијата за самоуправување на Tesla е дизајнирана да ја надгледува околината, држејќи го автомобилот центриран во лентата и безбедно растојание подалеку од другите автомобили.

    Тоа не го тера самиот автомобил да вози, според компанијата, и сепак бара целосно внимание на возачот за да се избегнат несреќи.

    Во вториот квартал од 2021 година, компанијата забележа една несреќа на секои 4,41 милиони извозени милји со помош на технологијата Автопилот, во споредба со една несреќа на секои 1,2 милиони милји од автомобил на Tesla возен без автопилот, според Извештајот за безбедност на возилата на Tesla.

    Во август, Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (NHTSA) започна истрага за 765.000 возила на Tesla произведени од 2014 година, откако софтверот за целосно самостојно возење предизвика 11 несреќи во кои учествуваа возила кои први реагираа, при што загина едно, а повредени 17 други.

    Според писмата испратени до Тесла во септември, NHTSA побарала повеќе информации за нејзините договори за необјавување со сопствениците на возила и побарала од Tesla да ги повлече возилата доколку е потребно ажурирање софтвер за да се поправи безбедносен дефект. Тесла го ажурираше Autopilot кратко време откако започна истрагата во обид да ги реши проблемите.

    Претходно оваа година, Њујорк Тајмс објави дека Маск прекорил менаџер на Tesla кој предложил да се имплементира систем за следење на дефекти на автопилотот за време на развојот на програмата во 2015 година. Системот би вклучил компјутерски чип и дополнителен хардвер како заштитни мерки, но Маск рече дека тоа ќе го забави развојот на автопилотот, според Тајмс.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично