Кинескиот производител на автомобили BYD за прв пат се рангираше меѓу првите 10 автомобилски компании на глобално ниво, со продажба на возила во првите шест месеци оваа година над Mercedes-Benz и BMW, покажуваат податоците.
BYD во понеделникот го објави својот извештај за првата половина година, кој покажа приходи од 260,12 милијарди јуани (35,66 милијарди долари), што е зголемување за 72,72 отсто. Приходите од производството на автомобили и поврзаните бизниси достигнаа 208,82 милијарди јуани, што е зголемување за 91,1 отсто на годишно ниво. Профитот на BYD, истовремено, се искачи на 10,95 милијарди јуани (1,50 милијарди долари) за првата половина од годината што заврши на 30 јуни, што е скок од 204,7% во однос на истиот период пред една година, и покрај ценовните војни на пазарот на електрични возила.
Компанијата инвестираше 14,25 милијарди јуани во истражување и развој (R&D), што е зголемување за 120,2 на годишно ниво и ја надмина својата нето добивка за тој период. Куи Донгшу, генерален секретар на Кинеската асоцијација за патнички автомобили (CPCA), изјави за Global Times во вторникот дека напредокот на BYD се припишува на огромните инвестиции на компанијата во иновациите на производите, посебно во секторот за нови енергетски возила (НЕВ).
Американските депозитни сметки (ADRs) на BYD скокнаа над 4% во почетокот на тргувањето во вторникот, откако објавија дека нејзиниот профит се зголемил бидејќи испораките достигнаа рекорд, помагајќи му на производителот на автомобили да го задржи статусот на најпродавана марка на автомобили во Кина.
Во извештајот на компанијата се цитирани податоци од Кинеската асоцијација на производители на автомобили, кои покажуваат дека пазарниот удел на BYD на домашниот пазар НЕВ изнесува 33,5 проценти на крајот на јуни.
Силниот поттик од бизнисот НЕВ го отвори патот за BYD да влезе во топ 10 глобалната продажна листа во првата половина оваа година, со вкупно продадени 1,25 милиони возила, објави Nikkei Asia, повикувајќи се на податоци од истражувачката компанија MarkLines.
BYD се рангираше на 16-тото место по продажба во 2022 година и дури не влезе во првите 20 во 2021 година, според извештајот.
Кинеската автомобилска индустрија продолжи да закрепнува во јули, при што вкупната продажба изнесува 33 отсто од глобалната вкупна вредност, покажаа податоците од CPCA во вторникот.
Продажбата на НЕВ произведени во Кина во првото полугодие достигна 3,65 милиони, што е за 48 отсто повеќе за една година, што претставува повеќе од 60 отсто од глобалниот пазар.
Експертите велат дека силниот моментум најверојатно ќе се прошири до крајот на годината, а Кина може да стане најголемиот извозник на автомобили оваа година, надминувајќи ја Јапонија.
Јули е вообичаено ниска точка за продажба на автомобили во Кина, но оваа година, многу кинески производители на НЕВ ги спротивставија очекувањата со рекордно високи испораки. На големопродажниот пазар на НЕВ во јули, BYD предводеше со 261.105 возила, следен од Tesla со 64.285, GAC Aion со 45.025 и Geely со 41.014, покажуваат бројките на CPCA.
Бизнис инсајдерите велат дека продажбата на возила ќе добие уште еден поттик во септември и октомври, бидејќи најмалку 10 кинески марки на НЕВ планираат намалување на цените и други стимулации.