ПОВЕЌЕ

    Топ 10 најдобри 4×4 и теренски автомобили за 2023 година

    Време зa читање: 16 минути

    Иако се чини дека на сите им е потребен SUV во ова време, сепак, и покрај нивниот off-roader стил, овие машини се нешто повеќе од семејни хечбекови со некои тешки шарени додатоци, но ако возите подалеку од вообичаената патека од паркингот, ќе останете затрупани и заглавени во кал. Ако навистина сакате да се искачувате на секоја планина и да поминете низ секој поток, тогаш ќе ви треба соодветен груб 4×4 теренец.

    И токму тоа се автомобилите наведени овде, соодветни машини за возење низ кал кои се дизајнирани да се справат со видот на теренот што ќе ја натера и планинската коза двапати да размисли. Како и секогаш, изборите кога станува збор за оваа класа на автомобили не се јасни, бидејќи некои ги даваат приоритетните перформанси надвор од патиштата пред сè друго, додека, пак, други се идеални сеопфатни возила, како за скокање преку камења, така и за асфалтот.

    Сепак, што и да посакате или како и да го замислувате вашиот off-roading, треба да има нешто во нашите топ 10 теренци што треба да одговараат на вашите барања и буџети.

    1. Land Rover Defender

    По претходникот што траеше повеќе од една деценија, Land Rover конечно го покажа долгоочекуваниот последователен чин на оригиналниот Land Rover во 2019 година и го лансираше автомобилот во салоните во 2020 година, и поради многу причини инаку, овој нов Land Rover Defender е повеќе наследник отколку директна замена. Иако некои се плашеа дека нема да има ист вид на вештини при кал, скокање од карпи, газење вода, спуштање по наклони и извртување на оската.

    Меѓутоа, новиот Defender може да го направи речиси сето тоа и повеќе. Со агли на приближување и заминување од околу 40 степени и растојание од подлогата од дури 291 мм благодарение на воздушната суспензија што се прилагодува по висина, овој автомобил ги има сите витални статистики. Сепак, тоа е стилот во кој се справува со возење надвор од патот, и начинот на кој го олеснува товарот на возачот да го избере вистинскиот режим на пренос, да го одржи точното количество на напреден импулс и да се задржи на вистинската линија низ тие пропусти, тоа навистина импресионира. И додека системот за погон на сите тркала на неговиот претходник со квадрати беше едноставност, најновиот автомобил е врв на софистицираност, со трик на марката системот Terrain Response кој им дозволува дури и на почетниците надвор од патот да се справат со најпредизвикувачките теренски пречки.

    Land Rover сега нуди четири, шест и осум цилиндрични мотори за автомобилот, но P400e plug-in хибрид стана единствениот достапен со четири тенџериња, додека сите дизели сега се во линија шестки. Врвната верзија P525 V8 сигурно има перформанси и присуство, но дизелот D300 е нашиот избор од сите нив бидејќи комбинира многу вртежен момент со респектабилна економичност на горивото, возење и префинетост и не треба да чини толку многу како некои од други верзии на автомобилот. За корисниците на флотата и урбаните жители, се разбира, P400e plug-in хибридот ќе има своја посебна привлечност.

    Defender е достапен и во каросериски стилови со три врати 90 и со пет врати 110 и 130 (кој вториот има долга задна настрешница што малку го нарушува неговиот агол на поаѓање), како и како реклама за тврд покрив ако сакате – и за кое и да одите, ќе откриете дека тоа е широк, висок и тежок автомобил кој не е идеално погоден за најтесните патеки или зелените ленти. Но, признаваме дека способностите на овој 4×4 остануваат несомнени, а начинот на кој ја поставува својата работа надвор од патот го прави да изгледа како автомобил направен за луѓе кои не сакаат ни вон-пат.

    Нудењето на сето тоа во автомобил кој исто така вози и се справува толку добро на патот е шлаг на тортата и го прави овој автомобил да стои со глава и рамена над своите ривали. „Најдобриот 4×4 досега“ доби сосема нов живот.

    2. Jeep Wrangler
    Jeep не го ревитализира Wrangler многу често, но најновата генерација е поупотреблива од кога било на пат, како и поспособна надвор од него. Дека Jeep внимателно го зачувал многу саканиот дизајн – чии кружни фарови, познатата решетка со седум решетки и строга геометрија се уште се препознаваат од оригиналните џипови Willys MB кои првпат беа употребени во Втората светска војна – е само дел од привлечноста. Внатрешноста сега е попространа и помалку евтина и ретко завршена, што оди рака под рака со подобрената ефикасност на намалените мотори на автомобилот и подобрите манири на патот.

    Се разбира, Wrangler е сè уште спектакуларен надвор од разгазените патеки, особено во облогата на Rubicon со три врати, со рамката од скали, заклучувачки диференцијали, гуми со копчиња, специјализирани артикулирани оски, загради на подвозјето и извонредна статистика за пристап и агол на заминување. Едноставно не би било убаво да се живее со него секој ден како со Land Rover Defender, па оттука и неговото второ место. Тоа делумно се должи на манирите на пат кои се значително помалку корисни од британскиот ривал, со многу помалку прецизно ракување, похиперактивно возење и нивоа на „префинетост“. Сепак, ако ви е при рака алатот, можете да го отстраните покривот на Wrangler за некои возбудувања од ветерот во косата.

    3. Toyota Land Cruiser

    Друга икона, онаа која историски беше избрана да царува во непрегледните широчини на австралискиот континент, место каде дефект едноставно ме смее да се случи. Ова е off-roader од старата школа со конструкција на телото на рамка и големи бројки во сите одделенија. За влечење, вадење и возење со низок сооднос, со мелење низ навистина непристоен терен, Land Cruiser добива многу високи резултати. Услужните верзии со основни спецификации, кои се препознаваат по нивните челични тркала, се навистина достапни; патничките верзии со три врати не се многу поскапи; и автомобилите со спецификации Invincible со пет врати нудат спакувани списоци со опрема и седишта за до седум.

    Но, иако можете да ја наведете Toyota со воздушна суспензија и кожни седишта, не очекувајте дека ќе вози и ќе може да се ракува како SUV од Audi или Mercedes-Benz. Тоа е различен ѕвер – помалку софистициран на автопатот, но во друга лига на места каде што навистина ви треба ваков автомобил, со репутација за механичка сигурност и нераскинлива цврстина што љубоморно ја смета секој од неговите конкуренти.

    4. Mercedes-Benz G-Class

    Најдобрите off-roaders имаат тенденција да се задржат. И Wrangler и Land Cruiser се тука со децении, исто е и со G-Wagen (технички сега G-Class).

    Овој Мерцедес – единствен без официјален датум за „крај на производството“ – неодамна го доби единствениот навистина значителен редизајн во својата 40-годишна историја. Одоздола, сè уште ќе најдете шасија со скалеста рамка, иако предната суспензија сега е целосно независна и целата поставеност беше делумно развиена од AMG. Резултатот е автомобил со три заклучувачки диференцијали, подобрено растојание од подлогата и истите огромни теренски способности како порано; но сега и оној кој се однесува предвидливо и, понекогаш, дури и доста пријатно на патот. Поместувањето на управувачот со багажник и пинион ја направи најголемата разлика таму. Сепак, Мерцедес беше симпатичен со деталите за периодот, па G ги задржа традиционалните рачки на стариот автомобил со брави со притискање на копчињата, додека самите брави се слични, што значи дека вратите се затвораат со истиот ретро звук „клак“.

    Нашиот избор е кремастиот дизел дизел во G400d, иако е можно да се добие целосен Mercedes-AMG G63 со бензинец V8 со два турбополначи со речиси 600 КС, под претпоставка дека имате буџет за трошење на фудбалер од Премиер лигата и не ви пречи да привлекувате внимание – не е сето тоа позитивно. Сепак, ниту еден од моделите не е евтин, дури и дизелот на „почетното ниво“ чини неверојатни 131.095 фунти.

    5. Land Rover Discovery

    Можеби се прашувате зошто петтата генерација на Land Rover Discovery не се наоѓа повисоко на оваа листа, дури и со оглед на калибарот на горенаведените автомобили. Во големата шема, тој е страшно компетентен надвор од патот, но се совпаѓа со прекрасните друмски манири за сеопфатен пакет со кој никој од другите не може сосема да се натпреварува. Секаде каде што оди Discovery, тоа го прави со мирна сигурност.

    Сепак, не е толку тврд, цврст или жилав како некои автомобили кога ситуацијата станува навистина тешка. Сепак, малкумина се толку лесни и без стрес за возење при груби терени, напредниот систем за одговор на теренот на марката ефикасно врши голем дел од напорната работа, што значи дека сè што треба да направите е да го управувате Disco нагоре и надолу. Всушност, со вклучена функцијата Progress Control, сè што треба да направите е да управувате, системот да работи како контрола на патувањето надвор од патот за да ја одржите вашата брзина точно на точка за справување со груби работи.

    Фејслифтингот за моделската 2021 година донесе нови шестцилиндрични мотори на автомобилот од бензинските и дизелските сорти, како и ажурирана суспензија и некои свежи внатрешни карактеристики, и го задржа симпатичниот и многу разновиден автомобил во нашите проценки. – иако потребата од седум седишта значи дека нема простор за батеријата и моторот потребни за испорака на plug-in хибридна верзија. Всушност, не сме единствените, бидејќи по бавниот почеток во продажните салони, Discovery почнува да се продава како топли колачи, бидејќи купувачите го бендисуваат неговиот привлечен склоп од луксуз, префинетост, простор и ненадмината теренски талент.

    6. Ineos Grenadier

    Ineos засега е малку надвор од нашата петорка, главно затоа што единственото реално време што го поминавме зад воланот на оригиналната машина која потсетува на Defender е off-road. Сепак, тоа беше доволно за да се потврди дека Grenadier е со најдобрите кога станува збор за освојување на дивината, неговите способности во грубото совпаѓање со оние на британската класика што толку јасно влијаеше на неговиот дизајн.

    Во согласност со традиционалната филозофија 4×4, Ineos се одликува со традиционална шасија со рамка од скали и пар оски во живо. Но, на ова додава софистицирани BMW мотори (избор од 3.0-литарски шестцилиндричен бензинец на дизел единици), осумстепен автоматски менувач ZF и кутија за пренос на двојна опсег Tremac за соодветна способност за качување по карпи. Фактор на растојание од 260 милиметри, трио диференцијални брави плус агли на приближување и поаѓање од 35,9 степени, а Гренадиер е незапирлив во грубост како што би очекувале, едвај се помачува на попредизвикувачки терени.

    Способноста за терен и паметните додатоци го поткрепуваат карактерот на автомобилот, но има и помека страна на Ineos. Внатрешноста е пространа и спојува внимателна леснотија за користење со доволно луксуз за да ја се доближи до најлуксузните во својата класа, додека нашето скромно искуство со ова возило на асфалт открива машина што е поблиску по перформанси до Mercedes G-Wagon од најновиот Defender, што значи способен и лесен за возење, но нема динамичен финиш и префинетост за вистински да заличи на автомобил. Првичните впечатоци укажуваат на автомобил со висок шарм и голем талент за off-roading.

    7. Ford Ranger Raptor

    Оригиналниот Ranger Raptor беше нешто како микс, неговиот 2,0-литарски дизел не успеа да одговара на талентите на шасијата што ве измами да мислите дека можете да се справите со етапа на релито Дакар. За среќа, целосно новата верзија ја задржува моќта на својот претходник со голема брзина надвор од патот, но сега има малку повеќе мускули во однос на 3.0-литарски V6 турбополнач со 288 КС.

    Навистина, ова го прави Raptor побрз на патот, но има доволно удар за да изненади повеќе од неколку заспани спортски салонци, додека потешката нота на моторот е многу попријатна за уво од стариот дрон со четири дизели. Сè уште е голем автомобил, а со густите теренски гуми и суспензијата за долги патувања, му недостига прецизност, сталоженост и држење на асфалтот што вообичаено би го очекувале од побрзиот Blue Oval модел, плус 10-брзинскиот автомат може да докаже малку неодлучен кога е оставен на себе.

    Како и досега, најсилно сјае надградената суспензија на Ford, паметните електронски контролирани адаптивни амортизери на Fox ‘Live Valve’ кои помагаат да се изедначи секој терен што се тркала под неговите тркала. На патот тоа значи еластично и контролирано возење, додека при груби терени, Ренџер може да се справи со парталав и искинат терен со брзини што веројатно би оставиле традиционалните 4×4 далеку зад него.

    Сè уште е ниски избор и ќе мора да пристапите до напуштен каменолом или сцена за рели за навистина да го отклучите вистинскиот потенцијал на Raptor, но тоа не нè спречува да го сакаме.

    8. Suzuki Jimny

    Suzuki го продава Jimny како единствениот лесен соодветен теренец во светот, што е многу точно, освежувачки. Автомобилот тежи нешто повеќе од 1100 килограми, но користи шасија со скалила со суспензија со цврста оска на секој крај и менувач со погон на четири тркала со низок сооднос. За жал, нема заклучувачки диференцијали, но со цена што започнува под 20.000 фунти, ниту пак би очекувале да ги има.

    Оваа работа навистина функционира надвор од патот, како што покажавме со двоен тест против Toyota Land Cruiser. Навистина, со малото вешање, неговите агли на пристап, пробивање и поаѓање се супериорни во однос на оние на Wrangler, што е сосема нешто, а тоа што е толку мал и лесен го прави изненадувачки да прска врз кал и чакал и пријатно лесен за ракување.

    Исто така, гарантираме, ќе се навлечете на изгледот на Jimny’s kei автомобил. Што е исто толку добро, бидејќи неговиот атмосферски 1,5-литарски бензински мотор не е особено економичен, багажникот е мал, неговите манири на патот се тажни погоре и може да биде особено алармантно кога треба да застанете при побрзо возење.

    Ако има негативна страна, тоа е што Suzuki UK го повлече Jimny од продажба во 2020 година поради неговата некомпатибилност со заострените закони за емисии, заменувајќи го со комерцијална верзија. Тоа значи дека јапонската машина сега е строг двосед (иако просторот за багажникот е масовно зголемен), што значи дека нема да одговара на семејствата кои бараат компактен теренец. Сепак, имајќи го предвид фактот дека повеќето Jimny се купуваат за терање ќефови, оваа промена во класификацијата не би требало да биде преголем проблем, додека водоводџиите, електричарите и возачите на испорака кои имаат потреба да пристапат до клиентите на најтешко достапните локации сега знаат каде да побараат нивното следно комбе.

    9. Ssangyong Rexton

    Ова е теренец со целосна големина, кој може да оди каде и да е за купувачот кој знае за вредност. Ssangyong Rexton не бил секогаш уреден автомобил како сега, но секогаш бил правилен 4×4. Во оваа најнова верзија, добивате седум седишта, конструкција на скалеста рамка, механички погон на четири тркала што може да се заклучува со низок опсег, електронска контрола на спуштање по рид и дизел мотор од 201 КС – и сето тоа за цена која е пониска од другте во класата.

    Автомобилот се справува и работи подобро нагруб терен отколку што вози низ град, неговата шасија со рамка од скали го прави да се чувствува малку груб на патот поради грутки и нерамнини, но исто така се справува прифатливо добро за голем автомобил, а неговиот мотор и менувачот исто така се пристојни.

    За сериозно газење на калта, аглите на суспензија со челична намотка со фиксна висина и клиренс кои, во некои случаи, се само нешто над 20 степени, не се најдобри. Но, ако треба да ги поминете главно патеки и полиња, и сакате голем, исплатлив начин да ги поминете, Rexton можеби вреди да се истражи.

    10. Dacia Duster

    За да излезе од неуспешната патека со мал буџет, Dacia Duster сè уште трпи малку порази. Не е толку евтин како што беше (сега нема пристапна верзија со погон на сите тркала), но под 21.000 фунти за Expression dCi 115 4×4 сè уште има вредност, без оглед на типот на возилото (ќе се помачите да го добиете слично специфицирано супермини возило за таа сума деновиве).

    Во однос на off-road комплетот, тој не е толку сеопфатно изразен како другите во оваа листа, но добивате доволно за да можете да се справите со дивината.

    Системот со трик за погон на четири тркала ви овозможува да изберете преден погон за патот, автоматски режим кој брзо ја вклучува задната оска кога детектира вртење на тркалата или Заклучување што ја поставува поделбата на вртежниот момент на 50:50 за најдобро влечење надвор од патот. Има и пократка прва брзина за искачување по стрмни падини и контрола на спуштање по рид за спуштање на другата страна. А, и инфозабавниот систем има компас и висиномер, за да знаете каде одите и дали ќе се превртите. Сепак, најдобрите теренски атрибути на Duster се пристојното растојание од подлогата и релативно малата тежина, што му овозможува да ги надмине некои пречки кои би ги потонале ривалите во тешка категорија.

    Како и најдоброто во оваа листа, Duster, исто така, добро се снаоѓа на асфалтот. Управувањето е прецизно и разумно, контролата на телото е добра и има повеќе од доволно зафат. Вози и доволно добро, со мека и долга патна суспензија комбинирана со гуми со висок профил што ви овозможуваат да се справите со брзинските нерамнини и дупките.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично