Кинеската национална вселенска администрација (CNSA) планира да започне со туристички летови во вселената до 2025 година и се очекува на патниците да им наплати од 287.200 до 430.800 долари, околу 2-3 милиони јуани по седиште.
Се очекува Кина да ја испрати својата прва група комерцијални патници во суборбиталната вселена во 2025 година. Јанг Јичијанг, основач на фирма поддржана од владата која се занимава со комерцијална употреба на ракети, предвидува дека комерцијалните вселенски патувања ќе бидат „полни“ до 2027 година.
Ерата 2.0, поттикната од апликациите и притисокот на пазарот, го замени периодот 1.0, кој се карактеризираше со основно производство и истражување и развој (R&D), според Јанг во интервју за Global Times. Пазарот треба да го достигне нивото на развој на Америка за десет години.
Мнозинството луѓе можат да летаат во вселената користејќи суборбитален лет, што е најразвиен и најпрактичен вид на вселенско патување, според мислењето на Јанг. Патниците би доживеале бестежинска состојба за краток временски период додека ја преминале линијата Карман, линијата што ја дели атмосферата на Земјата од вселената, за време на десетминутното патување.
Првиот комерцијален суборбитален вселенски лет од Кина се очекува да полета во 2025 година, а билетите наводно чинат помеѓу 2 и 3 милиони јуани (приближно 287.200 и 430.800 долари).
Во моментов се истражуваат три различни методи на патување во вселената, според Јанг Јичијанг, висок ракетен научник и основач на ракетната компанија CAS Space со седиште во Пекинг.
Првата е влегувањето во вселенската станица, која поставува строги барања за физичките и психолошките услови на туристите. Вториот ги носи туристите во вселената со товарен авион што се користи за подигнување на другото вселенско летало за ослободување на висината. Вирџин Галактик еднаш најави вакви патувања, по цена од 450.000 долари по седиште, според извештаите на медиумите.
Третиот начин, според Јанг, и оној на кој Кина ќе се фокусира е суборбиталното вселенско патување. Ова ќе биде посоодветно за повеќето патници.
Евалуацијата на индустријата вели дека Кина имала околу 370 компании во 2021 година кои биле фокусирани на производство на сателити, лансирање ракети и значајни сателитски услуги надолу. Кинеските комерцијални играчи на пазарот сè уште се прилично мали, а само мал дел од нивните ракетни и сателитски претпријатија се профитабилни.
Индија, исто така, навести дека може да лансира клиенти со плаќање во вселената во блиска иднина, додека Кина планира да започне комерцијални летови. Џеф Безос и Ричард Бренсон ја лансираа трката за вселенски туризам патувајќи во вселената со ракети развиени од компанијата.